Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Замовлення статистичної інформації
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Звернення громадян
До уваги користувачів
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Національне агенство України з питань державної служби
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада
Національне агенство з питань запобігання корупції


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Звернення громадян > Порядок роботи за зверненнями громадян, що надходять на «гарячу» телефонну лінію

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління
статистики у Київській області
15.03.2017 № 27

 
Порядок роботи за зверненнями громадян, що надходять на «гарячу» телефонну лінію
Головного управління статистики у Київській області

1. Цей Порядок встановлює процедуру реєстрації та розгляду звернень громадян, які надходять на «гарячу» телефонну лінію при Головному управлінні статистики та які відповідають вимогам статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

2. «Гаряча» телефонна лінія Головного управління статистики працює, щомісячно у другу середу місяця з 1500 до 1700 години за телефонним номером (044) 482-26-56.

3. Організацію «гарячої» телефонної лінії забезпечує відділ управління персоналом та документального забезпечення.

4. Посадові особи, відповідальні за роботу щодо прийняття та обліку звернень, які надійшли за «гарячою» телефонною лінією, повинні:

роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян»;

пропонують заявникові надати: інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, місце народження громадянина), зміст зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги та іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення прийнятого питання;

повідомити заявникові поштову адресу Головного управління статистики (при бажанні заявника надіслати письмове звернення);

здійснити запис до журналу прийому звернень, що надійшов за «гарячою» телефонною лінією.

5. Контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснює відділ управління персоналом та документального забезпечення.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Copyright 2006-2017 © Головне управління статистики у Київській області