Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Замовлення статистичної інформації
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Звернення громадян
До уваги користувачів
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Національне агенство України з питань державної служби
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада
Національне агенство з питань запобігання корупції


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку
2015
2016
2017

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області
за ІIІ квартал 2018 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації  своїх соціально-економічних, політичних та особистих справ і законних інтересів, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Головним управлінням статистики у Київській області (далi – Головне управління статистики) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

Відділ управління персоналом та документального забезпечення постійно надає відокремленим та структурним підрозділам Головного управління статистики консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження. Звернення громадян реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Київській області, затвердженої наказом Головного управління статистики від 02 липня 2004 року № 91.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики розміщено на інформаційному стенді та на веб-сторінці Головного управління статистики в мережі Інтернет.

Інформацію про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики за звітний період, поновлено на веб-сторінці Головного управління статистики.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики за участю керівників структурних та відокремлених підрозділів.

Так, за ІІІ квартал 2018 року до Головного управління статистики та його відокремлених підрозділів надійшло 45 звернень.

Основні питання, порушені у зверненнях:

-    надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

-     праця і заробітна плата;

-    кадрові питання.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

Copyright 2006-2018 © Головне управління статистики у Київській області