Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад Для респондентів Для громадськості
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Національне агенство з питань запобігання корупції
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Для громадськості > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку Передати по пошті
Архів

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області
за ІІ квартал 2019 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих справ і законних інтересів, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Головним управлінням статистики у Київській області (далi – Головне управління статистики) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у Головному управлінні статистики забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

Сектор документального забезпечення та контролю виконання постійно надає відокремленим та структурним підрозділам Головного управління статистики консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження. Звернення громадян реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Київській області, затвердженої наказом Головного управління статистики від 02 липня 2004 року № 91.

З метою удосконалення та підвищення рівня якості роботи зі зверненнями громадян й оперативності вирішення порушених питань працівниками служби діловодства проведені заходи з керівниками та особами, відповідальними за ведення діловодства й архіву в структурних підрозділах Головного управління статистики у Київській області.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики за участю керівників структурних та відокремлених підрозділів.

Так, за ІІ квартал 2019 року до Головного управління статистики та його відокремлених підрозділів надійшло 30 звернень.

Основні питання, порушені у зверненнях:

- надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

-   праця і заробітна плата;

-   надання  статистичної  інформації;

-  кадрові питання.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

Copyright 2006-2019 © Головне управління статистики у Київській області