Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад Для респондентів Для громадськості Анкетні опитування
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Цілодобова "гаряча лінія" з питань координації евакуації
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Національне агенство з питань запобігання корупції
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Для громадськості > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку Передати по пошті
Архів

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області
за I квартал 2024 рік

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих справ і законних інтересів, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Головним управлінням статистики у Київській області (далi – ГУС у Київській області) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009  року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації  роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у  Київській області забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».

Сектор документального забезпечення та контролю виконання постійно надає підрозділам ГУС у Київській області консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться  систематично по мірі їх надходження. Звернення громадян реєструються відповідно до  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в  органах  державної  влади і органах  місцевого самоврядування,   об’єднаннях  громадян,  на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Інструкції з діловодства за  зверненнями  громадян у ГУС у Київській  області, затвердженої наказом ГУС у Київській області від 02 липня 2004 року №91.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника ГУС у Київській області за участю керівників структурних  підрозділів.

Так, за I квартал 2024 року до ГУС у Київській області надійшло 18 звернень.

Основні питання, порушені у зверненнях:

-  праця і заробітна плата;

-  надання інформації,

-  питання ЄДРПОУ;

-  кадрові питання.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

 

Copyright 2006-2024 © Головне управління статистики у Київській області