З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих справ і законних інтересів, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Головним управлінням статистики у Київській області (далi – ГУС у Київській області) ведеться відповідна організаційна робота.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» у ГУС у Київській області забезпечена робота телефонної «гарячої лінії».
Сектор документального забезпечення та контролю виконання постійно надає підрозділам ГУС у Київській області консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження. Звернення громадян реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у ГУС у Київській області, затвердженої наказом ГУС у Київській області від 02 липня 2004 року №91.
Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника ГУС у Київській області за участю керівників структурних підрозділів.
Так, за I квартал 2025 року до ГУС у Київській області надійшло 12
звернень.
Основні питання, порушені у зверненнях:
- праця і заробітна плата;
- надання інформації,
- питання ЄДРПОУ;
- кадрові питання.
Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.